پرسشنامه هیجان های تحصیلی مربوط به کلاس و یادگیری (پکران، گوئتز، تیتز و پری، 2002)

مرکز دانلود فایل نگارا | پرسشنامه هیجان های تحصیلی مربوط به کلاس و یادگیری (پکران، گوئتز، تیتز و پری، 2002)

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پرسشنامه هیجان های تحصیلی مربوط به کلاس و یادگیری (پکران، گوئتز، تیتز و پری، 2002)

    دید کلی :

    دانلود پرسشنامه استاندارد هیجان های تحصیلی مربوط به کلاس  و یادگیری (پکران، گوئتز، تیتز و پری، 2002)، در قالب word  و در 13 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

    توضیحات کامل :

    توضیحات کامل : 

    دانلود پرسشنامه استاندارد هیجان های تحصیلی مربوط به کلاس  و یادگیری (پکران، گوئتز، تیتز و پری، 2002)، در قالب word  و در 13 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

    توضیح :

    پکران، گوئتز، تیتز، و پری (2002)  برای مطالعه هیجان های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابزار پژوهش را طراحی کرد و ساخت. این پرسشنامه از نوع خودگزارشی و مداد  کاغذی است که در سه قسمت تهیه شده است. این قسمت ها، بخش مربوط به هیجان های کلاس، هیجان های مربوط به یادگیری و هیجان های مربوط به امتحان را شامل میشود. بخش مربوط به هیجان های امتحان با عنوان «پرسشنامه هیجان های امتحان » انتشار یافت. که بخش کامل و مجزایی از پرسشنامه را تشکیل میدهد. 8 زیرمقیاس در هر قسمت وجود دارد؛ زیرمقیاس های مربوط به کلاس، که 80 سؤال دارد، 8 هیجان را اندازه گیری میکنند: لذت از کلاس، امیدواری، افتخار، خشم، اضطراب، شرم، ناامیدی و خستگی. قسمت مربوط به هیجان های مربوط به امتحان، که 77 سؤال دارد عبارتند از: هیجان های مربوط به لذت از امتحان، امیدواری، افتخار، خشم، اضطراب، آرامش، شرم و ناامیدی. هیجان های مربوط به قسمت یادگیری، 75 سؤال دارد که هیجان های مربوط به یادگیری، امیدواری، غرور، خشم، اضطراب، شرم، ناامیدی و خستگی را اندازه گیری میکند. باید توجه داشت که پکران با لحاظ کردن مبانی نظریه، سؤالات را به گونه ای طراحی کرده است که هر قسمت تجربه های هیجانی را در سه موقعیت گوناگون میسنجد. برای مثال، هیجان های مربوط به امتحان، سه دسته از سؤالات مربوط به هیجان هایی که پیش از امتحان تجربه شدهاند، هیجان های حین و هیجان های پس از امتحان را میسنجند. همچنین در هر خرده مقیاس، بُعد هیجانی، شامل عاطفی، شناختی، انگیزشی و فیزیولوژیکی در نظر گرفته شده است. این ویژگیها در قسمت گزارش نتایج با حروف M ،C ،A و P که حروف اول چهار بعد عاطفی، شناختی، انگیزشی و فیزیولوژیکی هستند، مشخص شده است.

    ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

    تعداد گویه ها :                            یکی 80 سوال دیگری 75 سوال

    تعداد مولفه :                               16 مولفه (هر کدام 8 مولفه)

    روایی و پایایی :                         دارد

    نحوه نمره گذاری :                      دارد

    منبع :                                        دارد

    نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

    تعداد صفحات :                            13

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 


دانلود رایگان مقاله10 هیجان ,مربوط ,پرسشنامه ,قسمت ,پکران، ,یادگیری ,پکران، گوئتز، ,گوئتز، تیتز ,پری، 2002 ,تحصیلی مربوط ,یادگیری پکران، ,یادگیری پکران، گوئتز، ,عاطفی،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

غـــــروب عشق uyruyruy معرفی مشاهیر و بزرگان فدک بوک رزموویز سازمان معلمان استان قم udemy free download سایت رسمی شرکت آلانیا اسپرت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شرکت فرش آرمان بن بیر تک ادام سودیم اودا سنسین حکایت نگاری درس ۳ نگارش دوازدهم درک متن در مورد عید نوروز پایه چهارم موادی. که از سنگها تهیه میشود کاربرد آن ها چه موادی از سنگ درست میشود محمد حسین فرخی دستگاه 50 تن arburg رمان قماربین مرگ زندگی جلددوم قطره ايزكول جواب صفحه 46 نگارش کلاس هفتم