مزایا و خواص ازگیل

خواص و مضرات ازگیل , عوارض و زیان های ازگیل , فواید و خاصیت های ازگیل , o hw hc dg

پیشگیری از سرماخوردگی

میوه های اکالیپتوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین A و ویتامین C ، می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در نتیجه خطر سرماخوردگی ، آسم و سرفه را کاهش دهند.
درمان کبد چرب

میوه لاجورد دارای خاصیت پاک کنندگی و سم زدایی قوی است که یکی از اثرات سم زدایی کبد است ، بنابراین در صورت پاک شدن می تواند بیماری های کبدی مانند کبد چرب را درمان کند.
درمان سنگ کلیه

لاجورد خواص ادرارآور یا ادرارآور طبیعی دارد. ازگل به از بین بردن اسید اوریک اضافی از ادرار کمک می کند و به درمان سنگ کلیه کمک می کند.
جوان سازی پوست

آنتی اکسیدان ها سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند که در تولید کلاژن بسیار موثر هستند و خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می کنند. در نتیجه به رفع چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جوان سازی صورت کمک می کند.
کاهش وزن و کاهش وزن

Ezil یک حمله میوه کم کالری است و حاوی فیبر زیادی است که اشتها را کاهش می دهد و همچنین از پرخوری جلوگیری می کند و به کاهش وزن کمک می کند. فیبر موجود در آزالیا تقریباً مانع از جذب چربی در روده می شود و بنابراین در کاهش چربی های شکمی نقش دارد و باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.
مناسب برای دیابت

مصرف میوه ogil ، چای و آب صدف باعث کاهش قند خون می شود و همچنین از بالا رفتن کلسترول خون و چربی خون در افراد دیابتی جلوگیری می کند.
مناسب برای کودکان

زنجبیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که به بهبود رشد نوزادان و کودکان کمک می کند. فیبر موجود در زنجبیل برای پیشگیری و درمان معده و یبوست در نوزادان و کودکان مفید است.
درمان ریزش مو

آهن ، مس و روی موجود در این میوه برای مشکلات مو بسیار مفید است زیرا باعث افزایش جریان خون به پوست سر می شود و با تقویت فولیکول های مو از ریزش مو جلوگیری می کند.
درمان یبوست

فیبر موجود در میوه آزالیا آن را به ملین ملایم تبدیل می کند. ملین ها باعث افزایش حرکات روده می شوند که از یبوست جلوگیری می کند و برای درمان آن نیز مفید است.
مناسب برای خانم های باردار

آزیل حاوی آهن زیادی است که از کم خونی در ن باردار جلوگیری می کند. فیبر موجود در میوه شمعدانی از یبوست در دوران بارداری جلوگیری می کند. وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آزال باعث افزایش رشد جنین در دوران بارداری می شود. اما توصیه می شود ن باردار و شیرده قبل از مصرف میوه زنجبیل با پزشک متخصص م کنند.
فشار خون را کاهش دهید

آزیل حاوی مقادیر کم سدیم و مقادیر زیادی پتاسیم است که برای کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی بسیار مفید است.
بهبود دستگاه گوارش

آزیل حاوی فیبر زیادی است. بنابراین می تواند نفخ و گاستریت را درمان کند و همچنین به بهبود هضم غذا نیز کمک می کند و برای سلامتی دستگاه گوارش مفید است.


سایت سرگرمی و تفریحی می استور کاهش ,درمان ,جلوگیری ,میوه ,موجود ,فیبر ,باعث افزایش ,مناسب برای ,فیبر موجود ,بسیار مفید ,مواد معدنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیورپول ریشه ها در فریاد بازی های کامپیوتری اجناس فوق العاده پایگاه خبری آب ایران نمایندگی بیمه ایران تهران